Ⴂადაიტვირტეთ აქედან და დააყენეთ Ⴇქვენს კომპიუტერზე კლავიატურის გაწყობა ასომთავრულ–მხედრული ასოების დასაბეჭდად: https://yadi.sk/d/Xi2kMHpLkKC9T. Ⴂადაიტვირთეთ აქედან შრიფტები და დააყენეთ Ⴇქვენს კომპიუტერზე: https://yadi.sk/d/JF-vzB4wkKCFj. Ⴒექსტში გამოჩნდება ასომთავრული და ნუსხური ასოები. Ⴈხმარეთ წერის დროს ასომთავრულები ორთოგრაფიული დანიშნულებით — ახალი წინადადების დასაწყისში, საკუთარ და პირად სახელებში, აბრევიატურებში.

ანონსი

0 коммент.


Ⴞვალ დღიურში განვათავსებ მასალას ქართულ ეროვნულ კალენდარსა და წელთაღრიცხვაზე, ურთიერთ გადასვლის წესებზე ქართულ კალენდრიდან საერთაშორისოზე და პირიქით, წელიწადის თვეების ქართულ სახელწოდებებზე, ქართული წელთაღრიცხვის 7597 წლის კალენდარზე (საერთაშორისო კალენდრით ეს არის 1991 წელი) და ა. შ.

წერის ათვისების მე-6 საფეხური

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.

წერის ათვისების მე-5 საფეხური

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.

წერის ათვისების მე-4 საფეხური

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.

წერის ათვისების მე-3 საფეხური

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.

წერის ათვისების მე-2 საფეხური

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.


მხედრული ასოების წერის ათვისება

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.

ნუსხური ასოების წერის ათვისება

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.

ხელითწერა

0 коммент.


Ⴇამაზ Ⴋჭედლიძე. Ⴀსომთავრული (წერილების კრებული).   1999. — 454 გვ., 978 ილ., ტაბ. 
Ⴞელითწერა. — Ⴂვ. 320–327.
Ⴕართული ასოების გაბმული წერის ასათვისებლად თანმიმდევრულად გამოიყენება ბადეები, რომლებიც უადვილებენ შემსწავლელს წერის შეგნებულად ათვისებას. Ⴘესწავლის ბოლო ეტაპზე გამოიყენება ცალხაზიანი ფურცელი.